almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Lördag

Allmänt Permalink0
Märks stor skillnad på när jag varit ledig och inte. Igår var jag ledig från jobbet så mitt bäcken belastades inte lika hårt. Så när jag somnade sov jag i hela 2 timmar innan jag vaknade! 🙌 Inte illa.. sen somnade jag om och sov ca 1 timma till innan jag började vrida och vända på mig medan jag små slumrade en stund, gav upp en timma senare och gick upp men somnade om sen två timmar senare och sov ca en timma. 
Men hur som, fick 2 timmar på raken! Så skönt och det känns i kropp och knopp att jag sov lite bättre inatt. Nu ska jag jobba ikväll och sen förmiddag söndag och måndag, så jag vet att nu kommer jag inte sova på några nätter..
 
Men vi är snart i mål! Så bara njuta av de små stunderna jag får sova och njuta av sista tiden med alla mysiga sparkar och rörelser i magen 😍 för snart är den tiden över och detta kanske är det sista barnet? Hade ju varit roligt om lillebror här fick ett småsyskon så han inte blir ensam, ensam är han ju inte men ni förstår säker. Hans syskon är ju minst 7 år äldre. Ingen nära hans ålder att växa upp med. Men vi får se, som det känns just nu vet jag inte om jag skulle orka gå igenom en till graviditet.. det har gjort så ont den här gången, känt mig så handikappad av smärtan och jag gillar inte att vara begränsad. Jag vill ju vara en bra mamma och en bra kollega, vill inte känna att jag sviker någon. Men vi får se 🤗 nu ska vi först mysa med lillebror ❤
 
Hoppas ni har en underbar dag! Min spenderas först på dotterns 10 års kalas på badhuset (hon fyller år på tisdag men har kalas idag) och sen på jobbet 😊
Till top