almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Passa på att vila innan bebisen kommer.

Allmänt Permalink0
Den kommentaren minns jag så väl från mina tidigare graviditeter, och jag minns också hur irriterad jag blev på att höra det för jag sov inte alls bra och kunde inte alls "passa på" att vila innan bebisen kom. 
 
Jag verkar även denna gång ha samma problem. Sover helt sjukt dåligt på nätterna, mycket på grund av att jag måste upp och kissa.. Sen somnar jag inte om.. Så då ligger jag vaken flera timmar och ja.. Ni kan ju gissa hur pigg jag känner mig sen på dagen där vid 16 tiden när jobbet är över för dagen 😅 men nu har jag även en punkt i ryggen som spökar, det gör så ont. Kan vakna på nätterna och känna hur den ilar vid varje andetag. Det är en punkt jag får med jämna mellanrum, så jag verkar ju ännu inte har lärt mig att stretcha ordentligt trots att jag vet hur jag ska göra för att skiten inte ska dyka upp igen 🙊 
 
Så nu är jag trött för att jag inte kan sova på nätterna när jag måste upp och pissa.. I början av graviditeten sov jag massor men var så oerhört trött på grund av själva graviditeten 😴 längtar tills jag får sova en hel natt! 
Till top