almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Envis förkylning.

Allmänt Permalink0
God morgon! Kan inte påstå att jag sovit mycket inatt, fått spraya näsan gånger flera och även springa på toa och kissa 😂 sen när jag vaknade vid 5 så kunde jag inte somna om.. Så vila blir det inte riktigt.
Nackdelen med början i en förkylning är just nästäppan, man tvingas andas med munnen och då blir halsen torr = ont i halsen efter ett tag. 
Maten smakar inte, så äter inte mycket.. Igår till middag var nog första gången på ett par dagar som jag fick i mig en ordentlig portion. Önskade köttsoppa med klimp så pappa min lagade ❤ 
 
Huvudet känns som att det snart ska sprängas. Jag har sån huvudvärk och att vara snorig gör inte det hela bättre. Nä usch, denna förkylning var inte rolig alls 🙁 känns också som att man sviker jobbet när man måste vara hemma sjuk, men bättre hemma än att man smittat ner de äldre som redan har nedsatt immunförsvar. 
 
Hoppas ni håller er friska och slipper detta helvetes virus 😷 nu ska jag försöka slumra en stund 😴
Till top