almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Slut luft.

Allmänt Permalink0
God morgon! Halva veckan (arbetsveckan) har passerat, och som de flesta mornar så sitter jag i sängen nerbäddad med morgonkoppen kaffe. Laddar för morgon promenad! Men tviiii vad kallt det är ute ❄😨 Och jag som inte får på mig mina täckbyxor som jag hade förra året.. hann ju lägga på mig 10kg innan jag blev gravid och de kilona känns i täckbyxorna. Så idag åker långkalsongerna på så kan jag förhoppningsvis ta en promenad 🙊 sambon övertalade mig att skaffa en gravid anpassad jacka för vintern, först erbjöd han sin jacka men den var så stor och tung! Så eftersom magen redan nu börjar ta i de gamla jackorna så klickade jag till slutet hem en jacka där magen ryms. För som han säger, "Du ska inte frysa hela vintern!" och det vill jag ju inte. Och speciellt inte om magen. 
 
Just nu har jag en extrem nästäppa, jag håller verkligen på bli galen! Det går knappt att andas. Blir andfådd för minsta lilla för jag måste ju munandas hela tiden då näsan är täppt. Försökte genomlida utan nässray men det blev omöjligt så nu har jag köpt hem en spray så jag ska kunna andas ordentligt. 
 
I övrigt mår jag verkligen mer än okej 😊 en skön period just nu, sömnen är lite si så där för tillfället men jag mår inte illa och känner mig heller inte svimfärdig. Inte heller svullen av vätska. Så jag passar på att njuta just nu 😊 
 
Nä, nu ska jag sörpla i mig sista kaffe dropparna och sen gå ut och lägga i motorvärmaren och sen ta en kort promenad. Ha en underbar dag! 
Till top