almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ladda och kör.

Allmänt Permalink0
God morgon 🌞 Ny vecka och nya möjligheter! Det har ni väl hört förr? Men lite så är det, eller så ser då jag det. En ny vecka är en ny möjlighet, en ny start i en förändring och så vidare. Lite en omstart ungefär 😃 
 
En utvärdering av förra veckan kanske. Mitt mål var att komma igång lite med hemma träningen igen, detta eftersom jag varit så väldigt trött.
Så om jag bokat in ett pass så har det blivit att jag i sista sekund fått avboka när arbetsdagen var slut för att orken inte alls funnits där. Men med hemma träning så går det inte att "smita" undan. Så jag gjorde faktiskt två pass förra veckan! Första passet blev fokus på benen och det kändes dagarna efter 😰😅 herregud vilken träningsvärk! Sen kan jag ju nämna att det var med kroppsvikt 🙊 Men då vet man att det tagit rätt. Promenader blev det totalt 4 st morgon promenader vilket är helt okej 👌 en helt okej vecka tycker jag 😊
 
Annars ledig dag idag, men min kära granne tycker om att spela hög musik mitt på natten 🙊 Så vaknade nu kl 4 av "dunka dunka" igen. Som härligt när man kan få sova ut 😊🙈 men men, då passar jag på att sparka igång veckan med en morgon promenad och sen ett hemma pass innan frukost. Börjar veckan bra så kan man med gott samvete ta det lugnt i slutet av veckan. Och till helgen kommer äntligen min sambo hem ❤ så då passar det bra att ta det lugnt. 
 
Men nu kör vi! Ut med gammal negativ energi och in med den positiva energin, det här kan vi. Bara ladda och köra 👊
Till top