almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Check!

Allmänt Permalink0
03.30 öppnades ögonen denna morgon, en timma och 45 min före klockan ringde 🙊 Nåja, jag fick mina timmar ändå! Somnade riktigt tidigt igår, var helt slutkörd efter gårdagen när jag vaknade så tidigt. Var mycket på jobbet också. Så direkt vi ätit middag åkte vi till nya lekplatsen så barnen skulle få åka madrass och sen kröp vi ner framför en film och tjuvstartade fredagsmyset 🙊 vilket min mage inte alls tyckte om.. Efter läsk tidigare under dagen och sen godis så fick jag springa till toa och kasta upp allt, den roliga sidan av graviditeten 😓 Spyr inte lika ofta längre men när jag äter sött, då åker det upp en stund senare eller så mår jag illa resten av kvällen. Så efter det bäddade jag ner mig och vaknade nu 03.30 😅
 
Har redan gjort veckans sista morgon träning ✔ Mitt mål var 2 st men jag hoppades på att orka göra alla tre (dvs måndag, onsdag och fredag) och det gjorde jag! Heja mig! Så nu sörplar jag i mig min smoothie gjort på frukter och bär samt lite annat smått och gott, det är det som funkar bäst mot illamåendet. Som jag skrev längre upp så spyr jag inte lika ofta nu, och jag tror det är efter att jag börjat dricka smoothie på morgonen 😊 
 
Så jag kan klappa mig själv på axeln redan nu och starta igång den här dagen. Veckans sista arbetspass och sen ledig helg ✌ och inatt kommer kärleken hem ❤ för att vara två veckor hemma innan nästa arbetareveckor drar igång. Härligt! Ha en underbar dag nu också, och kämpa på!
 
 
Till top