almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Vecka 2

Mätningar och bilder Permalink0
Egentligen vecka 3? Men två veckor har nu gått och det var dags för vägning! Funderade igår varför jag egentligen har måndagar som väg dagar, borde egentligen ha typ fredagar eller söndagar, ni vet i slutet av veckan och inte i början? Nå sak samma. 
 
Precis som jag misstänkte igår så har jag samlat vätska iom den roliga veckan som stundar så vågen visar ➕. Ändå hoppades jag på att det skulle visa någon minskning 🙈 men förväntat och förklarligt. Så det är bara att gilla läget och fortsätta. Tänk vad enkelt killar har det, de slipper dessa humörsvängningar, plötsliga och extrema sug efter något gott, samla vätska och behöva bära omkring på tamponger/bindor ifall mensen kommer när man minst anar det. Nä ni har det bra killar 🖑
 
Kaffet har precis landat i magen så jag ska dra på mig nå kläder och sparka igång den här veckan! Nu kör vi.
Till top