almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Vecka 1

Mätningar och bilder Permalink1
En vecka har nu gått och vågen visar -0.7kg. Helt lagom tycker jag så jag är nöjd! 3 veckor kvar till ny mätning, men jag kommer väga in en gång varje vecka för att hålla lite koll. 
 
Igår klickade jag hem löparshorts, så jag kan springa och få sol på benen. Dessa sitter tightare över låren så inte låren dallrar omkring när man springer 😅 
Så jag hoppas nu att jag kommer igång igen med löpningen för det är oerhört bra träning.  
 
Den här morgonen startas med löpning och sen blir det ikväll första grupptränings passet på flera år! Det ska vara roligt att träna 😃
 
 
#1 - - A M:

Vad kul, duktig du är! Men hallå där... låren som dallrar är avslappnade muskler ;)
Kramis

Till top