almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Vårruset

Allmänt Permalink0
God morgon! 🌞 
Halvssitter i sängen och dricker kaffe, laddar upp inför en morgon promenad. Skulle egentligen ha jobbat idag men jag fick semester, så istället för att stressa iväg så blir det njuta av kaffet och sen ut i solen och promenera 😊 helt perfekt. Lilleman har sin avslutning på dagis idag kl 9.30, tänk att den lilla nu slutar dagis?? Helt otroligt.. Att tiden går fort det visste jag, men hallå.. Det var ju nyss han började på dagis 🙊 Och till hösten har jag inga "små" barn längre, bara skolbarn 😅 känns lite konstigt.. 
 
Men vårruset hörni! I flera år har jag tänkt gå på det. Jag började komma igång jätte bra med träning inför den i början av detta året (samt drog igång på jobbet att vi ska åka) men det hände en sak i mitt privatliv som gjorde att all intervall träning och styrketräning föll åt sidan.. så konditionen är inte den bästa 🙊 sen var jag stensäker på att jag hade missat vårruset, så jag var så besviken! För jag hade ju bestämt mig för att nu i år SKA jag. Men sen såg förra veckan att det ju skulle vara idag 😅 bra där.. Så ikväll blir det vårruset med jobbet! Kommer inte orka springa och jag satsar heller inte på det, men gå i rask takt tänkte jag 😊 så nu äntligen, kan jag efter ikväll säga att jag äntligen varit med i ett lopp (det har ju varit ett av mina tidigare mål)! Även om jag inte sprang det.. 
 
 
Till top