almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Citron vagina och påverkan.

Träning och övningar Permalink0
När man försöker förändra något hos sig själv så är det för mig iallafall extra känsligt om något går fel. Jag märker det om jag ex en morgon inte alls är så där sugen på att dra ut och jogga men jag kämpar mig upp och så går något fel! 🙊 Såna gånger kan jag faktiskt ta det som: Näpp, det är fan inte meningen att jag ska ut idag! Så nu skiter jag i det!.
 
Och när en PMS smyger sig på så är det ännu känsligare. Somnade igår när jag var lite irriterad så när jag vaknade så var jag fortfarande lite smått irriterad.. Och när vätska i kroppen gav plus och inte minus trots hårt jobb förra veckan så höll jag på tänka: åt helvete med det 😅 
Hade planerat en löprunda idag men på grund av den där sura negativa energin så blev det inte så, MEN jag tvingade iväg mig på en promenad! Efter att jag onödigt länge legat och druckit kaffe och kollat videor så tog jag mig iväg på en promenad mot gymmet 👉. Så det blev faktiskt både promenad dit och hem samt första gympasset för denna vecka, check ✔ 
 
Så jag är inte så jävla dum ändå. Måste lära mig att låta saker rinna av mina axlar, speciellt den negativa energin som sprids från andra. För det ska ju inte få påverka min dag och dagen blir så mycket roligare om man får starta den på bästa sätt med ett leende på läpparna och ro i sinnet. Så in med det goda och ut med det dåliga 🖑 
 
 
Till top