almostthere.blogg.se

Allt Àr möjligt, bara man har viljan att kÀmpa för det!

Check!

TrÀning och övningar Permalink0
God morgon! 🌞 Äntligen kan jag bocka av vĂ„rruset ✔ I flera Ă„r har jag tĂ€nkt Ă„ka och jag har Ă€ven anmĂ€lt mig 1-2ggr men inte Ă„kt, varför vet jag egentligen inte? Men nu blev det av, trots att det inte alls har varit nĂ„gon trĂ€ning inför den. Och jag Ă€r verkligen glad att jag tog tag i det för jĂ€klar vad roligt det var! 😄 
 
Planen var att gĂ„ hela loppet, sĂ„ jag tog bara ett par tights men annars en vanlig BH och linne sĂ„klart. Men sĂ„ blev det ju inte 😅 NĂ€r vi vĂ€l stod dĂ€r vid start sĂ„ kom vi pĂ„ att nĂ€, vi provar springa! Och vi sprang sĂ„ gott som alla 5 km. Jag förvĂ„nade mig sjĂ€lv över hur lĂ„ngt jag faktiskt orkade, trodde inte jag skulle orka springa sĂ„ mycket. Och i en BH! Men den satt riktigt bra, en billig BH frĂ„n bonprix. Men den kĂ€ndes precis som en sport-BH med bra support 😂
 
Kommer absolut att springa ett till lopp, nĂ€r vet jag inte men senast nĂ€sta Ă„r. För det var verkligen roligt och jag rekommenderar det 😊 Bara för upplevelsen! Vi var ett gĂ€ng som anmĂ€lde oss sĂ„ vi fick en pĂ„se med massa nyttigt och gott efter mĂ„llinjen sĂ„ efter loppet hade vi picknick i solnedgĂ„ngen. Super mysigt! 
 
Planerna för idag Àr först en morgon promenad i solen, sen prova göra en grön smoothiebowl och sen bÀr det faktiskt av till gymmet! Mitt mÄl Àr minst 2 pass i veckan, sÄ eftersom vi nu har torsdag sÄ Àr det dags att dra in första passet. 
 
 
Till top