almostthere.blogg.se

Allt Àr möjligt, bara man har viljan att kÀmpa för det!

SEMESTER

AllmÀnt Permalink0

EfterlĂ€ngtade semester 🌞 tvĂ„ dagar kvar, om man rĂ€knar med idag. Jag har haft en helt underbar semester
Vi packade ihop oss (alla vi 7st) och drog till stugan i Sammakko. DĂ€r det inte finns el, inget wifi och inget rinnande vatten. Mitt smultronstĂ€lle dĂ€r jag spenderat alla mina somrar som barn! GĂ„r inte att göra annat Ă€n att ladda batterierna. Och det roliga Ă€r att alla fem barn har Ă€lskat det. Till och med pojkarna som Ă€r större! Verkligen jĂ€tte roligt. Och vi alla har kommit varandra sĂ„ nĂ€ra, barnen framför allt 😊 jĂ€tte roligt att se.

TrÀning med mera har fÄtt stÄ Ät sidan för Àr det semester sÄ Àr det, och vi har Àtit lite för gott precis som man ska.
SĂ„ absolut syns det pĂ„ vĂ„gen! Men vad gör det? Det dĂ€r tar jag hand om i höst. Med start till veckan nĂ€r allvaret drar igĂ„ng! Hoppas er semester har varit underbar och att ni som Ă€nnu inte har haft semester fĂ„r en helt underbar semester 🌞

 
Till top