almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Då var det över.

Allmänt Permalink0
Nu har jag gjort mitt sista pass på sjukhuset! Tre månader har bara swishat förbi, känns som om det var igår jag traskade in på chefens rum med världens leende och lyckorus över att jag sekunderna innan skrivit på en ny anställning, chefen måste ju ha trott jag var knäpp 😂 kommer in så glad och säger "Jag vill säga upp mig!", men så kändes det och så glad var jag över den nya tjänsten. Jag ser verkligen fram emot den här nya tiden på nya jobbet! Ikväll är mitt första kvälls och helg pass, men jag går intro nu i helgen. Spännande! Första morgonen på länge jag inte vaknar med ångest i bröstet för att jag ska åka och jobba, vilket känns så otroligt skönt.
 
Ligger/halv sitter just nu och dricker kaffe, tänkte smita iväg till gymmet en sväng och träna. Försöker ju få in 2 st gympass och 3 st gruppträning pass i veckan så idag måste jag gymma om jag ska få in alla pass. Äntligen börjar det bli en vana, nu behöver jag inte tvinga iväg mig till gymmet. Brevid mig ligger världens underbaraste människa och sover, snarkande ❤ Vad hade jag gjort utan honom? Han ställer verkligen upp till 1000%. Som nu, jag kan åka och gymma på morgonen trots att barnen är hemma. Just nu leker verkligen livet, det är länge sen som jag känt ett sånt här lugn i mitt bröst, länge sen jag känt mig så här "hemma". 
 
Till top