almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dyr jul.

Allmänt Permalink0
Varje år tänker jag samma, att jag ska vara ute i god tid och fixa alla julklappar. Och det är jag! Och varje jul tänker jag vad barnen behöver och vad de verkligen skulle vilja ha, för att inte lägga ut för mycket. Så alla de paketen är färdiga. Men jag har redan fixat några till 🙊 och nu på morgonen kom jag på ett par till saker som hade varit roliga att köpa till dom, men måste nog behärska mig 😅 julen blir alltid så dyr jämfört med andra månader. Onödigt dyr, för man köper och köper. 
 
Har egentligen endast två julklappar kvar att köpa, eventuellt tre. Så är ju faktiskt typ färdig helt och hållet. Hittade till och med två perfekta julklappar till min älskade sambo 😊 och det trodde jag inte, för vad köper man till någon som har allt? En skoter känns ju lite väl saftigt 😅 men jag hittade till slut, få se nu bara om den hinner fram 🙊 
 
Är ni också mitt i julstressen? Inhandlade av julklappar, utslagning av paket och julbak och julstök. Men trots att julen innebär lite stress så är den verkligen helt underbart mysig 😊
Till top