almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Träna ska vara roligt.

Allmänt Permalink0
Äntligen börjar jag återigen känna att det är roligt med  träning. Vet ni hur underbar den känslan är? Det är länge sen jag verkligen sett fram emot ett träningspass och verkligen längtat efter att få genomföra passet. Nu blir det mer och mer så 😊 glädjen och glöden börjar sakta komma tillbaka och jag älskar det! Ursäkterna börjar vara färre, nu vinner träningen över ursäkterna och dom ekar endast tyst där långt bak i huvudet. Ännu hörs dom svagt men jag får fokusera för att höra dom. Så härligt! 
 
Kvällen bjöd på ett svettigt gympa pass i 60 min. Herregud hur svetten rann, aldrig blivit så svettig på ett pass men det var några nya och mer utmanande låtar. Sen instruktören som var ikväll har så energi så hon drar upp tempot och sprider sån glädje. Hur skönt är det inte efter ett pass när man är sådär slut i hela kroppen och endorfinerna sprids genom kroppen 🤗 man klarade av det tunga, det ger en klapp på axeln och man går stolt ut ur salen. 
 
Imorgon är det gym tidigt imorgon bitti innan jobbet som gäller, och sen gympa pass på torsdag. Men nu ska jag stänga igen de blå gröna ögonen så jag hinner få mig nån timmas sömn 😴 hoppas er kamp mot en förändring går lika bra, hoppas eran glöd också finns där eller är på väg tillbaka. Det är början/starten som är svårast, jag vet. Jag är där för 2a gången, det gäller verkligen att försöka tvinga sig själv de första veckorna innan det kommer in i "den dagliga rutinen". Det är tungt men det är så värt i slutänden. Kämpa! 👊
 
 
Till top