almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Skam den som ger sig!

Allmänt Permalink0
Har kört lite lugnt med träningen men fortsatt med promenaderna. För som jag skrev i förra inlägget så har jag känt att något är på väg, men nu tror jag det är förbi. Sista två dagarna har jag varit helt slut. Så trött. Så igår efter jobbet slumrade jag till vid 17, vaknade men somnade om strax där efter. Vaknade igen vid 20 tiden men somnade om 🙊 och vaknade sen nu på morgonen vid kl 6, med känslan av att vara utvilad och på banan igen. Så kroppen behövde nog få vila ordentligt för nu är jag heller inte lika tung i huvudet.  
 
På vågen har det även hänt lite, jag försöker sköta kosten men fokuserat inte så mycket på viktminskning just nu. Så det är ett plus att det har hänt något! - ca 2 kg sen förra mätningen. Så det är ju bra, för första veckorna stod det stilla men nu sista 1-2 veckorna så började det släppa. Härligt! Motiverande när man märker att det man anstränger sig med verkligen ger resultat. 
 
2 dagar kvar, sen åker jag till älsklingen ❤ och när jag landar i Stockholm så åker vi direkt till biosalongen och ser Annabelle 😍 Jag älskar verkligen skräckfilm, och när det går på bio?! Självklart vill jag se den då 😃
Just nu dricker jag morgon kaffet och laddar inför en längre morgon promenad. Sen efter frukost blir det gym och sen ett kvällspass. Avverkar 7 pass på raken, så jag får vara ledig hela helgen 😊
Men nu ska jag byta om och bege mig ut och svettas lite! Ha en kanon dag! 🌞
 
 
Till top