almostthere.blogg.se

Allt Àr möjligt, bara man har viljan att kÀmpa för det!

Morgonstund har guld i mun.

AllmÀnt Permalink0
God morgon! 🌞
 
HĂ€r har ögonen varit öppna sen 5 imorse. Vridit och vĂ€nt pĂ„ mig hela natten sĂ„ nĂ€r jag vaknade igen dĂ€r vid 5 sĂ„ gav jag upp och steg upp. Efter en kopp kaffe var det dags för en morgon runda 😊 en svettig och hĂ€rlig powerwalk pĂ„ ca 45 minuter. En bra start pĂ„ dagen! 
 
Veckan kommer för min del att avslutas med zumba, sĂ„ jĂ€kla roligt! Och nĂ€sta vecka verkar dom dra igĂ„ng med zumba pĂ„ fredagar igen, hĂ€rligt! SĂ„ jag ska sĂ€tta mig senare och planera den kommande veckan sĂ„ jag fĂ„r in trĂ€ningen, sĂ„ det sen inte finns nĂ„gra ursĂ€kter 🙊 för dom Ă€r ibland vĂ€ldigt lĂ€tta att hitta utan stor anstrĂ€ngning.  SkĂ€rpning pĂ„ det! TĂ€nk vad lĂ€tt man trillar ut ut vanor och hur svĂ„rt det Ă€r att komma in i dom. 
 
NĂ€, nu ska jag starta igĂ„ng dagen hĂ€r och vĂ€cka flickorna. Göra det dĂ€r roliga som tvĂ€tta och stĂ€da.. 😅 ha en underbar dag! 
 
 
Till top