almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Yes!!

Allmänt Permalink0
Den redan underbara måndagen blev helt otrolig! Två veckor med lugn träning resulterade i ett nytt personbästa i marklyft. Helt jävla otroligt. Så numera tillhör jag brudarna som lyfter över tresiffrigt, jag tar nu mera 100kg i marklyft! Äntligen. Som jag drömt om den här dagen! Kämpat och kämpat. Testat och testat men aldrig lyckats och blivit så frustrerad så jag nästan har gråtit på gymmet när det inte har gått. Men jävlar, nu idag lyfte jag stången 2ggr! Så otroligt glad så jag vet inte vars jag ska ta vägen. Jag till och med skrek av lycka när jag släppte stången "JAAAAAA!" och smällde glatt ihop händerna hårt. Haha trodde aldrig att jag skulle göra så i träningen men med det nya PB:t så var det oundvikligt. Fan vad lycklig jag är just nu. Ännu en milstolpe i träningen är avbockad. Helt jävla underbart! (Ursäkta språket!)
 
 
Nä känslan går verkligen inte att beskriva. Jag är euforisk!! Resten av passet blev ockå riktigt bra, underbart att kunna ta tyngre igen så jag har maxat i de flesta övningarna. Fin kontakt med musklerna så jag förväntar mig en härlig träningsvärk i ryggen imorgon. Med ny energi i kroppen så ska jag snart byta om och sedan köra en cardiopass innan det är dags att åka till jobbet för den sista natten för den här omgången. Sen är jag ledig till lördagnatt. YES!
 
Till top