almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ny vecka

Allmänt Permalink0
Vi har tagit klivet in i en ny vecka och det är redan tisdag. Gårdagen bestod av ett mixat pass men med fokus på övre delen av bröstmuskeln. Blandade passet med lite övningar som jag inte hann med i förra veckan men som jag tycker är riktigt bra och ett måste i mina pass. Hade bra kontakt med musklerna och det är verkligen roligt när man börjar se resultat från träningen, när små muskler som man inte trodde fanns börjar komma fram. Imorgon är det 3 veckor sedan jag klev på den nya kostplanen från coachen. Och med den nya kostplanen tillsammans med den regelbundna träningen/motionen så kommer resultaten fram mer och mer vilket peppar en till att fortsätta framåt. Tjuvtog en formbild igår för att se om det hade hänt något och jajjemen, det syns! 😊
 
Frukosten imorse fick bli havregrynsgröt med proteinpulver i (chokladsmak, 0.5 dl), hjortronsylt och blåbär = 283 kcal. En lätt frukost men jag tränar bättre på morgonsidan med en lättare frukost i magen, så jag sparar hellre kalorierna till lunchen efter passet. Idag är det biceps som står på schemat. Ev får triceps hänga med på ett hörn. 
 
 
Ha en underbar tisdag! 🌞 
Till top