almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Andas in, andas ut.

Allmänt Permalink0
Igår var det ryggen som fick jobba på gymmet. Och jag måste verkligen säga att det gick riktigt bra! Jag höjde lite på vikterna och tänkte verkligen på tekniken så att varje övning skulle bli ordentlig. Ibland när man är lite stressad och har en tid att passa så händer det att övningarna blir lite slarviga, iallafall för mig.
Så idag känns det i ryggen, men den gör inte ont utan känns mer trött och slut.
Rygg är en del på kroppen som jag tycker är otroligt sexig, oavsett om det sitter på en kvinna eller man. En stark rygg är veckligen vackert och attraktivt. Så mer ryggträning!
 
 
Nu när barnen och jag har fått frukost i magarna så ska vi klä på oss och dra iväg på skola/dagis. Men först är det ett besök till gymmet som gäller och idag är det Biceps och axlar som ska få träna. Kanske lite bröst också på ett hörn? Och lite rumpa. Ja ni hör ju, det jag pratade om igår. Jag riktar alltid in mig på en muskelgrupp men ofta är hela kroppen inblandad. Nåja, det är vilodag imorgon! Heja heja.
Till top