almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Sista passet för den här gången.

Allmänt Permalink0
Hur skönt är det inte att avsluta sista passet för veckan? Vilken energi man har också, eller i alla fall jag. Avslutade veckan med ben & rumpa och idag var fokus mycket på utsidan av låret samt framsidan. Fortsatte även att finslipa på några nya övningar och nu känns det som att jag börjar få klämm på dom. Tycker man ska förnya sina övningar lite då och då, så man inte alltid kör samma pass om och om igen. Förutom gymmet tog jag mig även upp imorse kl 5 för en morgon PW med backintervaller som avslut. Nu "nyper" det inte lika mycket i luftrören som det gjorde tidigare, så nu börjar det äntligen att lätta. Om det är bättre kondition eller mindre påverkan på allergin vet jag inte, men nu går det iaf bättre! 
 
Nu väntar två vilodagar och det ska bli helt otroligt underbart! Bara vila, njuta och göra inte ett smack. Ladda upp batterierna för nästa veckas pass då jag går över till tyngre vikter och färre reps igen. Så ha ni också nu en underbar helg! Njut av helgen och ta vara på alla möjligheter. 
 
 
Till top