almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Done!

Allmänt Permalink0
Ben/rumppasset gick inte alls så tungt som jag trodde. Men jag brukar konstigt nog alltid få en rejäl energi när jag ska köra ben, så det gällde väl även denna gång. Körde på väldigt bra och benen var som spaghetti på vägen ut! De sista repen sög verkligen ur den sista energin, fick skaka ur benen några gånger för att kunna orka pressa det sista. Och det är så jag föredrar mina pass, dvs att man precis orkar ta sig ut till bilen efter gymmet. 
 
Imorgon är det 4v veckor sen de förra formbilderna så då är det dags för nya som ska skickas till coachen. Jag tror inte att det är lika stor skillnad som mellan dag 1 och dag 28, men jag hoppas ju att det kroppsmässigt syns en skillnad. Men jag vet att jag inte har kört så hårt/seriöst som jag borde ha gjort men med tanke på hur länge det ännu är kvar till tävlingen så har jag kört lite på halvfart. Så jag skulle inte direkt bli besviken om det knappt syns något. Jag vet att de sista 20v kommer bli tuffa så därför "passar jag på" att vara lite onyttig då och då. Njuter lite medan jag faktiskt kan så att säga. 
 
 
Till top