almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ryggen

Allmänt Permalink0
Igår var det vilodag, så det blev ingen träning. Men självklart promenader iallafall och det var riktigt härligt ute. Det känns i luften att våren har smygit sig fram. Det blåste varmt och luktade vår? Vet inte hur jag ska förklara det men jag tycker att man kan känna på luften på något sätt att våren är här.
 
Idag är det torsdag och den här dagen bjuder på ett pass för ryggen. En muskelgrupp som jag gillar att träna, så jag ser alltid fram emot mina ryggpass. Fått hem mina nya träningskläder också så det gör att motivationen är lite extra på topp. Beställde hem ett par korta short och en matchande sport-bh (svart/blåa) med better-bodies märket. Grymt snygga! Och om jag kommer i en bra form till sommaren så ska jag be en kompis ta lite foton i shortsen och sport-bhn utomhus. Föreviga formen så att säga. Det bästa med träning är ju när man börjar se musklerna, när dom börjar att komma fram. Jag tycker personligen att muskler är snyggt!
 
Annars förutom träning så är det pluggande som gäller, tentorna närmar sig och morgondagen bjuder dessutom på ett seminarium. Så den här dagen spenderas med näsan i böckerna!
 
 
Till top