almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Riiiiiiiing!

Allmänt Permalink0
Det är ju det där, när man börjar tidigt och vill hinna med en promenad tidigt. Istället för att sova längre så får man stiga upp tidigare. Det känns när klockan ringer, kroppen är trött och ögonen fulla av grus men när man väl har fått sträcka ut den trötta kroppen så börjar promenaden att kännas mer lockande. Om jag börjar tidigt så tar jag min promenad till jobbet så slipper jag gå upp allt för tidigt och äter sen frukost på jobbet. Och även om det är jobbigt att stiga upp tidigt så är det skönt att göra bort promenaden direkt på morgonen så har man det färdigt och kan med gott samvete spendera resten av tiden under dagen till annat. 
 
Igår körde jag armar, det känns idag! Jag blev lite väl ivrig och gick in lite väl hårt med vikterna så idag känns mina armar som stela darriga spagetti armar. Magen känner jag knappt av men där får jag sällan träningsvärk nu mer, får en mer såndär mysig trötthetskänsla? Slängde in lite magövningar mellan armövningarna, blandar ju i princip alla mina pass. Till kvällens träningspass har jag inte riktigt bestämt mig för vad det blir, ska jag köra rygg eller ben/rumpa? Kanske rygg kombinerat med några ben/rump övningar? Två flugor i en smäll. Jag får se, men nu är det dags att krypa ur täcket och packa väskan. Jobbet kallar och det var ju den där promenaden innan! Så här kan jag inte ligga kvar och slöa. Kämpa på ni därute! 
 
 
 
Till top