almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Lilla lördag.

Allmänt, Bukplastik 2013 Permalink2
Tidigare när jag var på återbesök för magen så berättade kirurgen att det kan kännas som att det kliar på magen men att hur mycket man än kliar så hjälper det inte för att det är på insidan det kan "klia" under läkningsfasen. Då förstod jag inte vad hon menade, men det gör jag nu. På vänster sida om naveln har jag en typ brännande kliande känsla och hur mycket jag än kliar eller klappar på huden så slutar det inte. Men det avtar mer och mer för varje dag. 
 
Magen från sidan, lite svullen under ärret men det var värre tidigare. Men efter att ha sovit med gördeln två nätter så börjar det att ge med sig. 
 
Framifrån (okej, det ser ni ju säkert!). Det är tejpat med den smala tejpen, och då får jag tejpa med flera små bitar för att kunna täcka ärret,  därav ser tejpen konstig ut. Gillar inte den smala tejpen för den lossnar så snabbt men den tjocka satt så hårt att jag efter några gånger råkade dra av lite hud. Ärret på sidorna har på den senaste tiden bleknat väldigt mycket. I mitten är det ännu mörkrosa/lila. Men som jag sagt flera gånger, jag är otroligt nöjd över min mage. Visst har jag en hel del bristningar kvar men det stör mig inte. Älskar min nya mage. 
 
#1 - - Fredrik:

Din nya mage är otroligt vacker och har väldigt feminina former. Den passar din vackra kropp jättemycket och framhäver dig mycket fint. Stolt över att du har lyckats så bra och din mage/kropp är ännu vackrare med dina bristningar.

Svar: Tack så mycket! :)
Malin Eriksson

#2 - - Jenny:

Din mage är så otroligt fin!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Malin Eriksson

Till top