almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Dags att vakna!

Allmänt Permalink0
Trodde att jag skulle sova sent in på dagen, men icket! Har jobbat natt men vaknar ändå vid 12.30, det är väl en vanesak. Dom säger ju att första nätterna är de värsta och natten som var var ju min första på väldigt länge. Så förhoppningsvis lyckas jag slumra senare under dagen en stund så att jag orkar mina andra nätter.
 
Tisdag idag och det innebär ju träning. Ben och rumpa är det som gäller idag! Ska se över mina övningar om jag kanske hittar någon ny för det börjar kännas som att det är dags, har kört på med samma övningar i ben/rump passet nu ett bra tag. Så lite förändring skulle inte skada. Men innan det en morgonpromenad i regnet för att få igång kroppen igen och sen frukost. God morgon!
 
 
 
Till top