almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Välbehövt.

Allmänt Permalink0
Bion var verkligen en välbehövd paus mitt i pluggandet. Barnen tyckte att det var riktigt roligt och var helt upprymda efteråt. Lilleman var imponerad av effekterna (3d bio) och satt som ett tänt ljus genom hela filmen, han slet inte blicken ifrån duken! 
Väl hemma igen var det ett par trötta barn som nästan direkt somnade och jag satte mig och repeterade en gång till, genom att dra några varv genom gamla tentor. Har några kvar innan jag gör kväll så att jag får sömn inför morgondagen. Jag känner mig faktiskt lugn än så länge. Det ska bli skönt att få göra bort tentorna! Såna här tider när skolan kräver mycket och sömnkontot står på minus så behöver jag väldigt ofta påminna mig själv om varför jag gör det här och att det kommer att löna sig i slutändan, det gäller bara att bita ihop, kämpa och försöka göra det bästa av situationen. 
 
 
 
Till top