almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Mot hösten - summering av vårt bröllop.

Allmänt Permalink0
Det har redan gått snart 4 månader sedan jag sist skrev här och uppdaterade. Vad har hänt sen vi sist hördes av här? För er som troget varje dag är in här i bloggen och kikar för att se om en uppdatering är gjord. Sist jag skrev här så pratade jag om dopet av vår son. Men sedan dess.. Wow, massor har hänt. Verkligen massor!
 
Nu för tiden (tänk bara 4 månader senare) så titulerar jag mig som fru Hallin. Vi har nämligen gått och gift oss! Jag var ju lite sådär hemlig här i bloggen och jag har nog faktiskt inte ens skrivit något om våra bröllopsplaner här? På facebook och instagram däremot så har jag varit väldigt öppen om detta. Men jag är så nöjd med vår vigsel och vår fest efteråt. Vi valde att hålla det ganska enkelt och litet, men vi blev nog totalt upp mot ca 70 personer. Klänningen älskade jag (var 3e klänningen som jag köpte! I know..), mina smycken lika så och jag hade även under morgonen fått mitt hår fixat så jag kände mig verkligen super vacker den dagen! Precis som en blivande brud ska göra. Tack snälla Olivia.
Jag fixade även alla flickornas hår (de som ingick i brudtåget - mina döttrar och min systerdotter) samt min systers hår. Min mamma, bror och syster + dotter flög upp hit till bröllopet för att hjälpa till med att ställa i ordning och fixa allt samma dag samt mer.. men vi kommer dit! Bröllop först. Så trots mina nerver höll jag mig ganska lugn, fixade andras hår + smink för att sedan fixa mig själv. Allt gick verkligen så bra från det vi steg upp tills vi samma kväll gick och la oss som ny gifta. Jag hade även överraskat min blivande make med en solist på bröllopet och hon sjöng Sofias sång (den prinsessan Sofia gav till prins Philip) till V från mig. Så vackert! Och barnen skötte sig helt strålande hela dagen, tror de var mest nevösa inför bröllopet så vi tränade på morgonen hur de skulle gå in i kyrkan. Men när orgeln väl började spela var deras nerver som bortblåsta och de började gå in. Lillgossen skötte sig också över förväntan! Så cool lugn hela dagen, han var inte onöjd en enda gång. Och han åkte gladeligen från famn till famn hos alla som ville få mysa med honom, och han sov även super gott i vagnen medan festen pågick. Så vi hade verkligen en kanon dag!
 
Så nu är vi gifta, 18 augstusti 2018 blev vårt datum. Mitt och ditt. Då startade nästa nya kapitel i vår kärlekssaga och vilken start vi har fått på den! Herregud... Men jag tror jag tar det i nästa inlägg, det blir annars ett kilometer långt inlägg 😅 Så vi avrundar här och jag slänger in en bild på oss från den dagen 💕
 
 
 
 
 
Till top