almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ny vecka

Allmänt Permalink1
Igår var jag så trött efter jobbet så jag var helt övertygad om att natten skulle bjuda på sömn! 😍 Envisades med att inte vila något efter jobbet för jag tänkte att det skulle garantera att sömnen verkligen kommer. Hur gick det då? Har sprängande huvudvärk efter att ha vridit och vänt på mig hela natten.. inte sovit mycket alls.. varför? Sen ska man orka jobba idag till kl 16, så ingen vila på dagen.  MEN imorgon är jag ledig! Så då kan jag vila mitt på dagen 👌 
 
Behöver verkligen sömn känner jag.. känner mig så tjock i huvudet, som om det är en massa gegga därinne.. längtar så tills Lilleman kommer till världen så man kan lägga sig på mage! Tror inte värken hade stört lika mycket nu om det redan nu hade varit möjligt.. och jag längtar till att kunna andas normalt. Är nu alltid täppt i näsan och han trycker på lungorna från insidan så jag är så gott som hela tiden andfådd och tungandad. Men att vara gravid är ju en påfrestning för kroppen, Ingen nyhet där och nog är det värt det ❤ med tanke på vad som kommer sedan 😊 
 
Nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta lite frukost innan jobbet kallar. Ha en underbar dag! 
#1 - - Christine Eklund:

Hej, vad roligt att ha hittat hit! :-) Har nyligen startat en blogg mest för jag tycker det är kul att skriva till jag hittade ett ämne att verkligen fokusera på; bukplastik. Sökte därför på fler bloggar om det och hittade din. Gillar ditt avslappnande sätt att skriva på och spännande med graviditeten! Lycka till med den och träningen och din blogg förstås som jag definitivt ska "bokmärka" och följa. Ha det fint! Vänligen, Christine

Till top