almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Ond träningsvärk

Allmänt Permalink0
Igår blev det ett ganska hårt pass på gymmet för ben och rumpa. Använde smithmaskinen ganska ordentligt igår och körde vanliga squats men även bulgariska utfall. Det känns ganska ordentligt idag kan jag meddela. Ändå stretchade jag efteråt för att minimera träningsvärken. Men det var nog för slarvigt med tanke på det hårda passet och den onda träningsvärken jag har idag. På gränsen att jag vill gråta, så ont gör det idag! Men konstigt nog är det en smärta man nästan strävar efter, man vill att det ska kännas dagen efter.
 
Idag blir det dock att vila, barnen har fått ledigt idag så vi har bestämt oss för att bara mysa idag. Ta det lugnt och bara njuta av ledigheten. Det behöver man ibland! Helgen går också så fort, hela veckan har det varit dagis/skola och på måndag åker barnen till deras pappa igen så jag vill passa på att mysa så mycket jag bara kan med dem innan det är dags att åka till pappa igen.
 
Nu ska jag halta mig in i duschen och se om varmvattnet kan mjuka upp de onda musklerna.. aaajj.
Till top