almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

God morgon.

Allmänt Permalink2
Eftersom att större delen av tentorna är gjorda (5 st) så har barnen fått vara lediga igår och ska vara lediga även idag. Men trots att dom är lediga så har dom stigit upp tidigt på morgonen. Inte passar vi på att sova ut!
Men för min del gör det vilket som eftersom att jag då får gjort min motion innan frukost vilket passar mig helt perfekt.
Jag skrev tidigare om att jag beställt en klänning till jul och nu har den kommit!
 
Precis som Sandra trodde så var det den här klänningen som jag valde. Den satt jätte fint! Mjuk i tyget vilket kan vara en fördel på julafton när man ska ha klänningen i flera timmar.
 
 
Den här klänningen köpte jag också och även den satt väldigt bra. Den sitter tight mot kroppen och framhäver kurvorna vilket jag tycker är fint. 
 
Men nu är det dags att ställa sig på motionsbandet och göra bort promenaden så att vi kan äta en god frukost tillsammans sen. Det är mysigare att äta tillsammans med någon än att sitta själv på morgonen, då kan man duka upp lite finare och tända några ljus.
 
#1 - - Sandra F:

Super snyggt !! Längtar tills jag får slipa till min kropp :) Men de får bli efter nr 3 har kommit till sommaren. Istället stärker jag de jag har, med hemma träning :)

Svar: Vad roligt, väntar ni 3e barnet? :) grattis! Rätt inställning Sandra, man ska underhålla det man har istället för att tappa det under graviditeten. Då är det lättare att "komma tillbaka" senare. Med min sista tänkte jag att jag skulle passa på att njuta, jo tack för det. Det blev en lååång väg tillbaka pga alla extra och onödiga kilon som las på :(
Malin Eriksson

#2 - - Sanndra F:

Tack :) De är lite hemligt än, men ränkte att de är imte super många som ser de här ;)
Ja så är det, har mått väldigt bra alla mina graviditeter och vägt 83 kg som höggravid med båda, satsar på de samma nu :) Njuta ska man göra, men de behöver ju inte vara skadlig eller ohälsosam njutning . Kram på dig

Till top