almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Grymt pass!

Allmänt Permalink0
Vilket pass jag körde ikväll! Tog mig en liten powernap när gubben kom hem och vaknade sprängfylld av energi så när barnen hade lagt sig så gick vi ut i garaget och tränade, länge sen jag hade sån pump som jag hade ikväll. Så ivrig och så sugen på träning! Armarna är en av de muskelgrupper som jag verkligen älskar att träna. Resultat kommer ganska snabbt och vad är man ute efter när man tränar? Jo resultat. Kanske är det för att man har mindre fett på armarna? Ingen aning. Men jag upplever det så.
Provade Marie Mollstedts träningsupplägg för armarna ikväll och la till lite andra övningar också. Det kändes i armarna hela passet! Och det lär kännas imorgon också. Mina armar just nu är som spagetti. Blev inge bröst ikväll utan bara biceps och triceps plus lite axlar också. Så bröst får köras imorgon istället!
Efter passet blev det en svettig och rask promenad på bandet. Hääärligt! Nu kommer jag sova som en bebis inatt.
 
Bjuder på lite form bilder också, allt för få av såna! Det börjar synas att jag tränar. Inte lika rund och go något mer utan nu börjar jag vara hård också ;)
 
Ospänd arm.
 
 En blyg liten kula. Men nu börjar den sakta att krypa fram!
 
 Underbart pass! Lycklig och slutkörd efter ett hårt pass. Håret står åt alla håll och kanter men som man brukar säga: Är man snygg efter ett pass så har man inte kört hårt nog!
 
Kämpa på och ge aldrig upp! Allt går bara man har viljan att kämpa för det! Det är tungt och det tar tid men det är värt det i slutändan.
Till top