almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Vår nya familjemedlem.

Graviditeten Permalink0
Tanken var inte alls att "gå ut" med vår lyckliga hemlighet så här tidigt, men eftersom det kommit till min vetskap att nyheten börjat komma ut så valde vi att gå ut "offentligt", står det inte på facebook så har det aldrig hänt! Skämt och sido. Så nu har vi gått ut med det.
 
7 blir 8. Mitt fjärde, hans tredje och vårt första <3
 
Än så känns det som något vi bara säger, det känns overkligt. Det är svårt att förstå att det i min mage finns en liten bebis som växer mer och mer för varje dag, en bebis som snart kommer ut till oss och förändrar våra liv.
Jag som inte skulle ha några fler barn. Det var jag helt säker på när min minsta låg i min mage, då hade jag ställt in mig på att den graviditeten var min sista så jag njöt verkligen av den graviditeten. Men sen dök ju denna underbara människa upp från ingenstans och totalt vände upp och ner på mitt liv.
Han som verkligen kompletterar mig och gör mitt liv så mycket bättre. Han finns alltid där, han älskar mig för den jag är och är helt underbar med mina barn, som om de vore hans egna. Och det absolut bästa, han älskar mig med mina fel och brister. Jag kan inte minnas sist jag var så här lycklig, sist jag var så här oerhört kär.
 
Så nu ser det ut så att vi i början på nästa år blir småbarns föräldrar. Och det är inte bara vi som ser fram emot detta utan även alla syskonen. Varje vecka när vi byter vecka så vill de höra hur stor bebisen har blivit och vad den nu kan, så vi läser varje vecka i en app som beskriver detta. Så att även barnen är glada inför det nya barnet känns så skönt. En liten smula som är så efterlängtad och älskad av hela familjen.
 
 
Till top