almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Konstiga drömmar

Allmänt Permalink2
Brukar ni drömma konstiga drömmar? Konstiga drömmar som inte riktigt har någon "grund", utan man drömmer flera olika drömmar i samma dröm, och dom liksom hoppar från dröm till dröm till dröm. Det gör jag ibland, och inatt gjorde jag det. Jätte udda dröm. Så där konstig dröm så när man vaknar så tänker man wtf?
Sen har jag vaknat fyrtioelva ggr inatt också 😴 Så ingen sammanhängande sömn här inte.. Kommer nog behöva dricka en hel del kaffe 😂 
 
Lägenheten vi anmälde oss till fick vi inget erbjudande på, som att jag inte redan förstod det 👎 så igår tänkte jag att nu ids jag inte anmäla intresse på fler lägenheter utan nu gör vi om här istället och biter ihop tills huset dyker upp. Så pojkarna ska få ta vårt sovrum för det är det större rummet, sen får Elvira behålla sitt rum som hon och Isak delat på och Amelia får behålla "skrubben" som hon precis inrett med nya tapeter och ny dekoration med mera. Sen flyttar vi ut till vardagsrummet och köper en sån där ränna (?) till taket där man fäster gardiner så man kan dra för till kvällen om någon av oss vill gå sova före barnen (de äldre barnen är ju vaken längre ibland). För som det är i dagsläget så använder vi halva vardagsrummet och kaninen den andra halvan, så kaninen får flytta in till Elviras rum. Då har alla en egen yta! Och de äldre pojkarna får egna sängar och ett eget rum att gå undan i om de vill. 
 
Nog funkar det att bo så i ca 1 år medan vi väntar på att det rätta huset ska dyka upp, viktigast är ju att alla ska ha en egen sovplats och en egen plats att gå till om man vill vara ifred 😊 så nu har vi att göra men jag väntar till sambon kommer hem igen från resejobbet, så får han flytta på alla tunga grejer 🙊
 
 
#1 - - norrbotten emma:

god morgon =)

ha en fin fredag
kramis

#2 - - Anonym:

Nja det är sällan jag minns mina drömmar.
Fin bild :-)

Till top