almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Tidiga mornar

Allmänt Permalink0
Det har verkligen blivit en del av min vardag. Ledig dag men jag legat vaken nu i ca 1 timma, men jag har fått mina timmar inatt så jag känner mig utvilad 😊
Bredvid mig sussar han sött ❤ Så mysigt att ha honom hemma igen, när han i sömnen söker sig närmare för att sätta handen mot magen ❤ Och han har äntligen fått känna sina första sparkar, igår var lilleman väldigt aktiv i magen. Kändes som att han hade hicka och sen kom alla sparkar/puffar så till och med barnen kom och kände på magen ❤ 
 
För en vuxens öron låter sparkar så "normalt" men i ett barns öron låter det inge bra 🙊 När mina barn första gången skulle få försöka känna sparkarna så sa jag "Kom så ska ni få känna när lillebror sparkar!" (han sparkar just nu också 🤗) så blev de så förfärade och sa "Men va dum han är som sparkar dig mamma!" 😂 Gulle, så fick förklara att man bara säger så men att det mer är små puffar i magen när lillebror rör på sig 😃 Inte lätt det där! 
 
Och husjakten fortsätter. Vi var och tittade på ett hus, men det är för mycket att göra och jag vill gärna kunna flytta in ganska direkt i huset. Så vi bestämde oss för att släppa det, han ville köpa det då han inte är rädd för renovering men att börja med sånt med ett barn påväg med tanke på skadorna i huset så blev det ett nej. Så det får bli lägenhet några månader till men under 2018 kommer vi bli husägare 😊 och småbarns föräldrar. Två nya kapitel i våra liv ❤ mycket som har hänt men det är mycket kvar som kommer att hända. 
Till top