almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Helg!

Allmänt Permalink0
Redan fredag, denna veckan gick fort. Äntligen börjar jag känna att jag har "koll på läget" på jobbet 🙊😅 Det är mycket att lära sig, men det är oerhört roligt. 
Enda nackdelen är att luften står verkligen stilla där och jag klarar inte av när det är kvavt och dåligt med luft. Så svetten har bokstavligen runnit när jag har jobbat 😥 måste be chefen fixa en fläkt så luften kan cirkulera.  
 
Sen har jag slutat med all nikotin för två veckor sedan, så kanske är det även det som bidrar till det hela? Abstinensen. Första veckan var hemsk! Hujj, vilket gift man utsätter kroppen för.. Men nu går det bra, inte sugen alls. Man kan bara man vill 😊
 
Med träningen är jag fortfarande på "komma igång" nivå, vet inte var min motivation har gömt sig. Jag tycker ju att det är fruktansvärt roligt, speciellt grupp träningen. Men jag lyckas hitta dessa små ursäkter ibland, nå huvudsaken är ju att man inte slutar. Får försöka se det positivt 🙊 men vilken disciplin jag hade förut, hade behövt den nu! 
 
Nä.. Nu tror jag att jag ska börja klä på mig och gå ut på en morgon promenad.. vridit och vänt på mig en timma innan jag gav upp 🙊 lika då att ta en morgon promenad 😊 Ha en underbar dag!
 
Till top