almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

God morgon!

Allmänt Permalink0
Mitt i veckan.. Ni vet när man vaknar och man vet att det man har skjutit på hela veckan står och väntar 🙈 Lägenheten behöver städas, för sent ikväll/tidigt imorgon bitti kommer den andra halvan hem och det kan ju nångång vara trevligt att lägenheten inte är i en enda stor röra när han kommer hem 😅 Jag är ju en riktig slarvfia, speciellt när barnen är hos deras pappa, när de är här så håller jag ordning och städar med mera.. så klart! Men direkt de åker till deras pappa så får allt med städning vara, jag har aldrig tyckt om att städa 🙈 Så nu ser det ut därefter här hemma.. Och jag jobbar kväll så jag måste få gjort det innan det är dags att promenera bort mot jobbet, gymma  (vi har ett riktigt fint gym på sjukhuset där de som jobbar på sjukhuset får träna gratis) för att sen svida om till de blå vita kläderna för ett pass i röda tegel villan. Så bara köra igång! 
 
Och god morgon på er! 🌞 Hoppas ni får en riktigt bra dag, att motivationen och energin är på max. Om inte, slå på en riktigt bra låt, höj volymen och följ med till musiken 🎶 
 
 
 
 
Till top