almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Första dagen klar!

Allmänt Permalink0
Ja nu vet vi vad som väntar de här första veckorna av den sista terminen. Vi har även haft en träff med handledaren så nu är vi igång. Imorgon är det gruppträff för att börja söka artiklar så vi får se om det ämne vi har valt går att skriva en uppsats i, det brukar vara ca 30-35st artiklar i en uppsats. Puh.. så det gäller ju att syftet vi har valt leder till en bra artikelsökning! 
 
Imorse var jag ute och sprang en kort runda, endast ca 20min. Men en kortare runda är bättre än ingen runda alls! Mitt mål är att få in 5st morgonrundor nu i veckan och 4st gympass, jag är nu inne i två lugnare veckor så tänkte då klämma ihop lite i träningen så att det endast är fyra pass istället för fem. Så idag blev det rygg och axlar! Passet var lite segt i början men när jag väl var uppvärmd så kom energin och passet blev riktigt bra. Man är inte alltid supertaggad inför varje pass men jag brukar ändå fullfölja alla mina pass som jag har planerat in, annars är det lätt hänt att latmasken växer! 
Till top