almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

En siffrigt.

Allmänt Permalink0
9 dagar kvar.. sista dagarna/veckan/veckorna som gravid och jag är så redo för att föda. Det är tungt just nu. Att äta är jobbigt, att kissa är jobbigt, att sova är omöjligt. Spyr så gott som varje dag nu, så hungern är lite som den är, kan bli riktigt sugen på något (men kommer aldrig riktigt på vad) och när jag stoppar nått i munnen så kommer illamåendet och sen från ingenstans kommer spyan ett tag senare. Till och med under promenad kan jag spy, bara så där från ingenstans. 
 
Kroppen gör ont, det känns som om jag gjort ett hårt pass på gymmet. Har typ träningsvärk överallt. Sen denna mensvärk! Sista dagarna har jag haft mensvärk till och från hela dagarna, men mer än så händer inte. Men det är en sån jobbig mensvärk. Ni vet som dagen/timmarna innan mensen kommer. Igår fick jag även ta Alvedon då det ilade så mycket, så jag var säker på att inatt drar det nog igång. Men inte det. Sambon flög hem i fredags kväll, han ska egentligen inte komma hem fören på fredag denna vecka. Tanken var att han skulle flyga tillbaka i söndags men eftersom jag mår så dåligt så ville han inte lämna mig ❤ Så nu är han hemma tills gossen bestämmer sig för att komma och det känns tryggt. 
 
Jag hoppas det är dags snart, för att ha mensvärk varje dag till ingen nytta är inte roligt. Det går inte att vila riktigt på dagen och nätterna vet ni ju sen tidigare att de inte bjuder på sömn. Och värre är det just nu när jag kissar hela nätterna. Jag längtar efter en hel natts sömn!
 
Så lilleman, kom ut nu! Kom ut så vi alla som väntar spänt på dig får se dig. 
Till top