almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Halvvägs!

Allmänt Permalink0
140 dagar av 280. Det är halvvägs 😊 Halva graviditeten är avklarad, bara andra halvan kvar. Fortfarande så overkligt, kulan gör en påmind att det finns något underbart därinne i magen men det är så svårt att förstå att vi om 6 månader ligger här i sängen alla tre och myser ❤ att familjen om 6 månader är hela 8 st! Hej och hå. En stor familj tillsammans, men så underbart ❤ 
 
Idag är det jobb som gäller, vi ska ronda alla 52 vårdtagare. Sen börja vaccinera en av de fyra avdelningarna. Jag trivs oerhört bra på mitt boende, ångrar inte en sekund att jag bör jobb! Stämningen är helt annorlunda där, mer vänlighet och respekt för varandra. Man behandlar varandra mer värdigt helt enkelt. Älskar mitt jobb! Så glad över att jag fick möjligheten att söka det här jobbet. Jag har inte riktigt bestämt mig när jag ska gå på föräldraledighet. Antingen veckan före beräknat eller samma vecka. På sätt och vis känns det skönt att gå veckan innan för då får jag göra bort sånt som inte kan vänta, ex storstäda och fylla kyl och frys. Men även mysa med barnen innan deras liv också förändras, innan lillebror Isak blir storebror Isak ❤ Jag tror att jag faktiskt redan har bestämt mig, men att jag försöker envisa mig med att jobba in i det sista 😂
 
Nä hörni, nu måste jag börja göra mig i ordning så jag hinner göra allt jag har planerat innan jobbet. 
Ha en underbar dag! 
 
 
Till top