almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Förlorad data

Graviditeten Permalink0
God morgon! Halva veckan har nu gått och swish sa det bara. Jag har jobbat måndag + tisdag, sen drog vi direkt till Uleåborg och kom hem igår. Vi hann nästan bara komma hem så åkte vi iväg och hälsade på folk. Idag bär det av till Umeå för utbildning och kommer hem imorgon kväll. Så denna vecka spenderas på resande fot känns det som. Men då går veckorna fort!
 
När vi kom hem igår så hade mitt nya sim-kort kommit så jag startade igång den nya telefonen, och den nya hade nån smart funktion så man kunde föra över allt från den gamla telefonen till den nya, appar, inställningar osv. Super enkelt! Jag dubbelkollade inte om allt i apparna var fört över utan tog det förgivet så återställde den gamla telefonen eftersom den ska ges bort och sen tänkte jag inte mer på det. Fören nu på morgonen, kom på att jag följt min vikt under hela graviditeten och registrerat det i gravid appen. Allt det var borta och jag kan ju nu inte ta det från gamla telefonen då den är återställd. Samma min almanacka, allt jag sparat i den är också borta 🙊 tur lite fanns kvar i huvudet.. men ändå som tråkigt att sånt man tyckt varit viktigt bara försvunnit, för att man inte dubbelkollat. Nå men, super viktigt var det ju inte så jag överlever. 
 
Som de flesta mornar sitter jag och dricker kaffe och laddar för promenad. Suttit och tittat på gravid kläder och jag är i lite väl och kval om jag ska beställa eller inte. Känns så onödigt att lägga massa pengar på kläder jag inte kan ha sen.. men samtidigt, vad ska man ha under tiden magen växer? Tänk kunde man hyra kläder för en billig peng, det hade varit något! 
Till top