almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Summering av veckan, hur gick det?

Allmänt Permalink0
Redan söndag! Sista helgen på jobbet är avklarad ✔ Nu återstår 3 dagpass och sen slutar jag! Då påbörjas semestern för att avbrytas snabbt för två intro pass på nya jobbet innan två hela veckor ledigt. Skönt! Och välbehövligt. 
 
Hur gick veckans planer? Inte riktigt som jag hade tänkt, blev lite små förkyld med feber men det försvann faktiskt ganska snabbt. Hade tänkt att bilen skulle stå men iom att jag blev lite risig så tog jag bilen till jobbet ändå. Men jag gick till gymmet en dag och även en dag till och från jobbet. Har hunnit med 3 gympass och 2 gruppträning pass. Så nog är jag faktiskt ändå nöjd! 
 
Humöret har svängt en hel del, men "roliga veckan" är ju här så inget konstigt med det. Och trots att motivationen inte varit den bästa så har jag skött träningen och bara det gör mig väldigt nöjd, att jag inte gett upp. Till nästa vecka har jag planerat in 3 st gruppträning pass och tänkte försöka hinna med minst 2 gympass också. Så vi får se! Cykeln har jag inte varit och köpt, och hinner nog inte idag heller. Hade tänkt cykla med Isak hela veckan men nu blir det inte så. 
 
Idag har jag startat dagen med gymmet och nu väntar det där roliga, städa 🙈 för sen kommer äntligen barnen hem och de blir här nu i 3 veckor. Detta så de ska slippa sommar fritids. Så sen blir de hos sin pappa i 3 v. Få se hur det kommer kännas 🙊 3 tomma veckor. Tysta veckor. Kommer nog hämta hem dom några gånger! 
 
Så det var en snabb summering. Nu måste jag börja städa så jag hinner färdigt tills barnen kommer ❤ 
Till top