almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

En dag kvar!

Allmänt Permalink1
Bara en dag kvar till Stockholm ❤ en mini weekend ner till kärleken som jobbar. Så skönt att ha ett jobb där folk mer än gärna pusslar så man kan få åka iväg så här mitt i veckan. Guld värt! Få lite extra tid tillsammans bara vi två, mysa och bara vara 😊
 
Sen v 35 flyger vi ner tillsammans till Stockholm efter bröllopet helgen före. Sen bilar vi från Stockholm till Skåne där vi ska hälsa på min familj. Även den veckan har jag pusslat med mina kollegor och lyckats fixa den veckan ledigt, hur underbart? En hel vecka ledigt. Och får lite semester på annan ort. 
 
Nu är jag inne på dag 6 av 7. Helt ofattbart att alla de dagarna bara har swishat förbi. Och slut börjar jag vara, trött.. Men imorgon efter jobbet så sätter jag mig på flyget, så det är bara att bita ihop och se framåt. 
Men nu börjar jag känna att jag har koll på läget, vet vad jag ska göra och vilka råd jag ska ge. Det är annorlunda i kommunen, men faktiskt mer spännande. Lite tålamodsprövande ibland när man behöver få tag i läkaren 😂 men jag trivs 😊 
 
Nu måste jag gå röja upp i köket, och sen börja packa inför resan. Så slipper jag stressa imorgon 🙊
#1 - - Anonym:

Hej! Bra blogg! Undrar med hur din mage ser ut nu efter bukplatik! // en tjej som funderar på att göra de!

Till top