almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Men inte nu!

Allmänt Permalink0
Mitt i flytet med träning och uppsatsskrivande dök en förkylning upp, perfekt timing. Och jag har verkligen inte tid med det, vi som behöver fokusera på att börja analysera artiklarna.. men det är bara att göra det bästa av situationen, vila och försöka koncentrera sig på skolan korta stunder under dagen. Målet idag är att vi ska hinna analysera två artiklar, så det borde vi ju klara av! Nackdelen med studier, man kan inte bara sjukanmäla sig utan man får många gånger bita ihop. 
 
Kände redan på förmiddagen igår att febern var på intågande. Ryggen gjorde ont när jag vaknade och blev bara värre och efter att vi hade suttit med uppsatsen i 1-2h kunde jag inte sitta still på grund av ryggen. Sen började höften att ömma, så då förstod jag ganska snabbt och tempen bekräftade att febern hade kommit. Så träningen fick stå åt sidan igår och efter middagen spenderade jag resten av dagen i sängen under täcket med artiklar. 
 
 
 
Till top