almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Funderingar..

Allmänt Permalink0
Bloggandet går verkligen i vågor. Vissa veckor bloggar jag mer och andra mindre. Vissa dagar två gånger om dagen medan en andra inte ett enda inlägg.
 
I helgen var det junior SM i bikinifitness, vilket får mig att fundera mer på min egen debut. Ärligt så har jag lite blandade känslor, vill jag eller vill jag inte? Jag vet att jag har vad som krävs för att komma i form inför tävlingen, att jag klarar det. Men är det vad jag vill? Det hade verkligen varit sjukt roligt, en riktig upplevelse. Men är det min grej? Att gå omkring på en scen i en liten bikini och posera med ett stort leende. Att förbereda inför en sån tävling och bo här uppe i lilla Kalix är inte så lätt, det finns inga möjligheter till att poseringsträna med erfarna där man kan få tips och hjälp. Det finns en hel del begränsningar med andra ord. Visst kan man läsa sig till mycket, men det är mycket svårare. 
 
Och med utbildningen där vi just nu skriver c-uppsats och snart ska iväg på slutpraktik så undrar jag om jag tidsmässigt kommer ha tiden till att förbereda inför tävlingen? 
Till top