almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Vilodag, efter fuskdag!

Allmänt Permalink0
Torsdag, vilket innebär vilodag för min del. Men alla kvinnor vet hur kroppen reagerar när tant röd är på väg. Plötsligt löper kroppen amok som om den har en hel armé inom sig som man ska göda. Plötsligt kommer diverse sug på än det ena och än det andra. Inte nöjer man sig med ett val utan man måste ju såklart smaka av allt, fick man ju med sig i modersmjölken liksom! "Man smakar på allt innan man lämnar bordet!" Det hela började fint med att jag plockade enbart mina favoriter i min påse. Men när vi dukade upp för myset (går på mina nätter nu så hade fredagsmyset igår då barnen åkte till deras pappa idag) med tzatziki chips, ostbågar, barnens godis och mitt godis så for handen lite här och lite där och plötsligt hade även pizza, glass och bullar hamnat i magen! 😂 Så några 1800kcal blev det inte, en hel del mer än så. Men inte hade jag ens en smulas dåligt samvete. Det var helt otroligt gott! Varenda tugga.
 
Men för att det skulle kännas mer okej idag så startade vi morgonen i slalombacken, där det blev tre varv upp och ner. Ena varvet fick bli med minstingen på ryggen, jisses så tungt! Men samtidigt på nått sätt så var det skönt att pressa benen lite extra. Känslan efteråt är ju obeskrivlig! 👌 Så vilodag kan jag väl inte kalla dagen, men vila från gymmet iallafall. Så iväg till jobbet om 3.5 timmar, slut på ledigheten och jag ska avverka fem nätter nu. Morgondagen bjuder på ett axelpass på gymmet, en av mina favoritpass! Hoppas träningen går bra för även er. 
 
 
 
Till top