almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Veckans allra sista pass.

Allmänt Permalink0
Hade en tung natt på jobbet igår så när jag imorse trillade in genom dörren i Bredviken så kastade jag mig raklång tvärs över sängen och där somnade jag på enbart några sekunder. Efter några timmars sömn så drog jag med mig Frasse för en sista sväng i slalombacken, i pappas shorts! 😂 Lite stora över höften men riktigt sköna att gå i och dom funkade även utmärkt att springa i också. Det blev fyra varv upp och nedför, sista varvet sprang jag större delen av backen. Konditionen blir sakta bättre och bättre. 
 
Och imorgon är det dags för en ren vilodag! Benen fick kämpa på ordentligt idag både i backen och sen i gymmet så jag tror att benen är rätt slut imorgon 😅 Hoppas att eran träning går lika bra och sov gott! 
 
 
 
 
 
Till top