almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Snart ledigt!

Allmänt Permalink0
Sovit en timma längre än vanligt imorse, vilket behövdes. Och vilodag stod på schemat så det var ingen "stress" ner till gymmet den här morgonen! När jag jobbar natt så vill jag gärna få gjort bort gymmet innan 16 så jag hinner äta middag och sedan sova en stund innan det är dags för jobbet igen. Med då det var vila från gymmet idag så blev det istället en promenad till Bredviken för att hämta hem Frasse som ska få bo hos mig nu tills matte och husse kommer hem igen. Normalt en sommar så brukar man ta en promenad i linne men nä inte den här sommaren, inte här uppe i norr. En tunn jacka fick det bli idag och tur var det för på vägen hem kom regnet, igen Tur det är jobb hela sommaren och inte en semester som regnar bort! Skit sommar. 
 
Och nu är det sista natten på jobbet och sen är jag ledig en hel vecka innan jag går på igen. Ska bli helt otroligt skönt med ledighet! Få vända tillbaka dygnet igen och få gjort mer där hemma. Så imorgon när jag gå av kommer det en brud från Överkalix, och då blir det gymma, poseringsträna och sedan avrunda med bio, Magic mike XXL 😋 Lite tjejkväll med andra ord! Sen blir det att starta lördagen med att springa i slalombacken, om nu inte latmasken hittar sig fram.
 
 
 
 
 
 
Till top