almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Något magiskt.

Allmänt Permalink0
Det är något speciellt med måndagar. Många avskyr dom men jag personligen verkligen älskar måndagar! Måndag innebär en ny vecka, ett oskrivet blad och nya möjligheter. Början av en ny vecka och jag tycker att måndag avgör för hur resterande dagar av veckan ska bli. En bra start på veckan ger ett bra slut på veckan, precis som med "en bra start på dagen" påverkar utgången. Jag får alltid lite ny energi när jag vaknar en måndag morgon och jag känner mig lite sådär extra glad. Precis som idag! Eftersom jag igår sov till efter 17 så har den här natten gått helt utmärkt, inte varit nå trött alls utan allt har bara flytit på. Så snart är det dags att åka hem och sova några timmar och sen väntar ett hårt ryggpass. De två lugna veckorna har nu gått så idag går jag på två veckor med tyngre vikter och färre reps, vilket verkligen känns riktigt bra! Jag har saknat att pressa kroppen till maxgränsen, saknat den där onda träningsvärken efter ett tungt pass. Så underbara måndag, välkommen! 🌞🌻
 
 
Till top