almostthere.blogg.se

Allt är möjligt, bara man har viljan att kämpa för det!

Härligt!

Allmänt, Mot scenen, Mätningar och bilder Permalink0
Gympasset idag gick riktigt bra! Bra kontakt i alla övningar, ett bra tryck och det brände fint 👌Känns som att jag har fått ihop ett bra axelpass. Längtar till nästa fredag då jag får maxa igen! Var riktigt sugen på att ta tyngre idag men jag skulle ju ge det här med lätta/tunga veckor en chans så det är inte mer än att bita i det sura äpplet och köra lätt de sista dagarna som är kvar. När axelpasset var färdigt drog vi till slalombacken och gick 3 vändor, helt sjukt hur tungt det är. Eller snarare helt sjukt hur dålig kondition jag har 😅 Men det tar gode bra, så vill du ha en utmaning ta dig då en promenad upp och nerför slalombacken i ditt område, eller bara uppför ett berg. Ger ett grymt konditionspass med visslande lungor, typ. Yes, så illa är det nästan. Ett perfekt avslut i träningen för den som vill ha det där lilla extra, som jag! 
 
Känner att jag vill lägga i en hårdare växel den här veckan för på onsdag är det dags att skicka nya formbilder till min coatch. Han har redan mailat och skrivit att han är otroligt nyfiken på de nya bilderna! Vill ju inte göra han, eller mig själv för den delen, besviken. Så på onsdag har jag alltså kört 4v på ett kaloriintag på 1600-1800kcal med en dag som "fuskdag". Känner mig inte redo än att plocka bort allt då det ändå är ca åtta månader kvar. Man ska ju leva också och inte enbart köra hårt hårt hårt. Hur funkar det då? Det funkar riktigt bra, första veckan var lättast. Sen kom dalen där energin inte riktigt var på topp, vecka 3 var det lättare igen och den här veckan går det som på räls. Men jag förväntar mig en resa med lite gupp i vägen här och där. Det ska ju inte vara lätt och det är det inte heller alla dagar, jag tänker ju inte ljuga. Men resultaten som kommer med förändringarna gör det hela värt det. Så det är bara att kämpa på! Så får jag se sen om jag vågar mig upp på scenen i bikini. ✌
 
 
Passade på att inviga de nya träningskläderna idag, matchande tights och träningstopp under! Älskar better bodies sporttoppar, värda varenda krona och enligt mig inte så dyra, de går under 400kr. Imorgon är det BEN och RUMPA 🍑 Kör två såna pass i veckan iom den eventuella tävlingen. Gäller att bygga en bra bakdel och man ska våga visa upp den på scenen. 
 
 
 
Till top